helg

Heeeeeeemmaa nu ! Kom hem ifrån landet för en timme sen ungefär. Nu sitter jag med någon färg i håret som ska ta bort allt oranget i håret, till er som inte vet så håller jag på att färga blont och det blev lite fel sist så jag fick oranget hår, och om det inte blir bra nu så ska jag föpa egen färg imorgon och färga själv. Jag fyller år om 2 dagar och har då inte lust med att se ut som en tiger i håret.

På valborg var jag och Isabelle hemma och Emelie Breime och tog det lungt med några, det var trevligt. Och sen på fredagen åkte jag till landet vid 3 tiden. På landet gjorde jag inget speciellt, satt med och spelade kort men mina kusiner och min lillasyster.

Nu har mamma ring och betsällt pizza som kommer snart. Vi hörs senare puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0