jobbigt

hejsan, kan berättta lite om igår dagen. Jag och Bella var inne i stan & jag köpte en skinjacka, sen åkte jag hem till Martina och åt middag. Sen var bella yvungen att åka till torvalla och lämna biljetter till sin tränare men nej hon hade inte träning i torvalla så då fick vi åka hem igen. Då kom Sebastian och Simon hem till bella ett tag, sen dissade dom oss och gick så då gick vi till martina och sen åkte vi till statiol och köpte cola. Sen tog vi bussen hem till isabelles mamma och sov

Imorse blev vi väckta av att Simon, sebbe & Emelie kom hem till bella, heeeelt störda =) Jag har mest tagit det lungt idag, Vi har suttit hemma hos Sebastian och kollat på film sen har vi vart vid torvalla och kollat på fotboll. Kvällen slutade med att jag åkte hem till bella och chillade. Men nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och kolla på film. Så ni får ett nytt inlägg när jag vaknar imorgon. Puss !



Kommentarer
Postat av: Anonym

FJOOORTIS

2010-09-05 @ 17:16:25
URL: http://heynipple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0