kyckling

Hallå dåligt uppdatering - jag vet. Fyllde ju år igår så satt inte så spciellt mycket vid datan. Hela dagen igår var jag med mina kompisar och hade det trevligt, vi färgade mitt hår och fick bort det oranga så nu är det gult, mitt hår är jätte slitet nu, så nu tar jag hand om det extra noga (; Jag använder silver shampoo också, så vi får se när det blir bra. Åt middag med min familj eftersom att alla mina vänner hade träning föutom Vickan och Bella. Efter vi ätit så möter jag Bella på allè så åker vi hem till mig och äter godis och sover.

Idag har jag inte gjort något speciellt, vart i haninge centrum och köpt 2 tröjor, 1 kjol & nytt silver shampoo eftersom mitt tog slut igår.. Sen åkte vi hem till Cara tog det lite lungt kollade på film och så, sen kom bella dit och jag fick en fördelsedag present ifrån henne och hennes pappa Fredrik, Ett presentkort på Gina och sen samma tröja som jag hade köpt tidigare den dagen haha ! Så jag ska in och byta det imorgon. Sen var jag med Vickan resten av kvällen och a vad finns det att säga, vi satt i hennes rum och försökte komma på något att göra, haha det slutar med att vi åker upp till allèplan där Vickan köper chips. Sen åker vi åt varsit håll. Puss !

Ps. Jag har fixat min laddare till Kameran så jag ligger in bilder på kläderna jag köpte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0