Lördag & Sm

Okej gårdagen började med att jag vakande upp hos bella, vi kollade på en film och åkte sen till haninge centrum för att möta martina & cara och köpa glitter spray. Sen var vi tvugna att åka till min mamma för att hämta en "krus" tång. Pinsamt nog så har min moppe gått sönder så det låter satan och åker jätte sakta. Sen åkte vi hem till min pappa för att lämna min bedårande moppe för den gick verkligen inte att åka på, som tur fick jag låna Robins moppe. Vi åkte till Ica maxi och köpte jätte mycket godis, och sen åkte vi hem till bellas pappa där martina och hon lagade middag, det gamla vanliga kyckling =) Vi skulle lagt oss tidigt för att alla skulle upp vid 6 förutom jag som skulle upp vid halv 10, men det slutade med att vi satt och kämpade med allas hår till typ halv 1 - 1.

När jag vaknade imorse hade ju alla mina vänner åkt, så jag fick göra mig i ordning och äta frukost helt själv. Sen åkte jag hem till Cara för att jag skulle åka med hennes föräldrar till nyköping där dom hade sm. Annie skulle med också, men hennes mobil var avstängd & jag har ingen aning om vad som hände med Vickan (?) Dom vann tyvärr inte, men jag tyckte ändå att dom var bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0