oj förlåt !

Nu har jag inte uppdaterat så bra, men jag har inte haft tillgång till internet under hela helgen. För jag har "bott" hemma hos bella och hennes modem har gått sönder. Men eftersom min kära kamera är i farten igen så har jag lite bilder att lägga in ifrån Torsdag tror jag. Sen har jag en bild på mitt hår så får ni se hur det ser ut nu.

I Torsdas var jag i skolan och satt ute i solen och tog det lungt sen fikade vi på eh. Efter skolan satt jag kvar i 1 timme för att jag hade ph. Sen åkte jag hem till Cara med Bella Vickan Martina & Emelie  och bakade och kollade på human trafficking en otäck film, fast den är skit bra så jag rekomenderar den. Jag hade hemsudiedag på fredag så jag sov kvar hos Cara.


I Fredag skulle vi fira mig hos Bella. Så vi var några stycken dära och hade det bra, tills massa grejjer försvann.

Igår alltså Lördag låg jag hemma hos bella hela dagen och kollade på film medans hon hade tränning, sen när hon kom hem drog vi till centrum för att möta Vickan, satt dära ett tag "jätte tråkigt" Sen drog vi tillbaka till Bella satt oss framför tvn och kollade massa filmer som gick och åt godis.

Nu är jag hemma, har precis duschat och haft silver shampoo i håret för att ta bort det sista gula i håret fast nu är det typ ingenting kvar, skööönt. Min släkt kommer hit vid 2 för att äta lusch och fira oss som har fyllt år alltså mig, robin & Jennifer. Nu börjar jag få lite bråttom så nu måste jag borja göra mig i orndning puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0