Oranget

Hej hopp ! Jag har oranget hår och det ser förjääääävligt ut, har färgat det 3 gånger idag så känns som om det behöver vila ett litet tag så får vi se om jag färgar det imorgon eller på onsdag. Imorgon fyller jag dessutom år så glöm inte att säga Grattis!

Idag har jag legat hemma hos Annie hela dagen, spelat kort, färgat hår och kollat på tv med Annie, Cara & Emelie mysigtmysigt. Nu sitter jag hemma och har precis duschat ut resten av hårfärgen som satt kvar. När jag skulle in i duschen var det världens största spindel i förnstret som jag skulle döda innan jag duschade, så jag sprutade hårspray, silkondroppar, balsam sprej och sen så tog jag hårfönen och blåste på den och då dog den, haha haaaaaatar spindlar äckliga småkryp bläääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0