trååk

Jag väntar på att mina mamma ska ringa så medans göra jag sen sånhära tråkig lista.


Namn: Isabell Isberg
Piercingar:  Öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 172
Skostorlek: 38
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: nää
Tänker du på självmord: Nej
Dricker du alkohol:
Använder du droger: Nej
Vilket shampoo använder du: ingen aning komm precis till pappa
Vilken parfym använder du: Olika
Vad är du rädd för: spindlar
Gillar du att tvätta: ja med bella :D
Gillar du Berg-och-Dalbana: jaa

SENASTE..
Film du hyrde:
hmm.. kommer inte ihåg
Film du köpte: ingen aning, måste nog vara den dära krokodil filmen jag och Cara köpte
Låten du lyssnade på: massari - be easy
Låten du hade på hjärnan:  ingen
Personen du ringde: inga pengar
Tv program du tittade på: vet inte
vad det heter
Personen du tänkte på:
Lillasyster

ANTAL..
Gånger du varit kär:
0
Gånger ditt hjärta brustit: 0
Hjärtan brustit på grund av dig: japp
Gånger ditt namn varit med i tidningen:  mitt namn är alltid med
Ärr du har på kroppen: typ 100 (?)

SENASTE..
Bok du läste:
iingen aning
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Kommer jag inte ihåg
Personen du fick sms av: cara
Gången hela din familj åt middag tillsammans: förra veckan
Saken du köpte: godis
Vad har du gjort idag: skoa centrum, äta gooodis
Var det kul: nej
Hur tidigt stiger du upp: halv 8
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra idag: bada & kolla på film
Är du seriös: Ja
Vad är du allergisk mot: naada
Var har du ont: ryggen & nacken
Använder du hårspray: händer
Kan du stå på händer: självklart
Favorit serie: the oc

Håkan Hellström eller The Ark: The Ark
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu: ja
Var du glad igår: Ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: a faktiskt emelies mamma !
Kan du sjunga: ja är grym
Mer värt än guld: vänner
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: thailand



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kul att tvätta med dig vet jag inte, jag minns den gången du missfärgade min klänning! Sen så bra på att sjunga är ju så inte sant men aah, eller du sjunger nästan när du bajsar! :)

2009-05-18 @ 23:03:20
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0