värdet på kvällarna ?

Vad händer med värdret på kvällarna igentligen, det är ju svin kallt ute grrr.  Stannade kvar en timme efter skolan idag för att plugga matte sen åkte jag hem till Cara och tog det lungt kollade på film & åt godis ja det vi brukar göra alltså. Sen åkte jag och hämtade Izza med nästan ingen bensin i moppen, och jag hade bara 10 kr men det försvann ner i moppen nånstan som vi aldrig hittade. Vi åker till gårn och träffar lite people sen när jag ska ååka därifrån så startar inte min moppe för att jag knappt har bensin kvar. Så jag står och försöker få igång moppen i kanske 10 min och till slut så går den ingång haha tur. Så åker jag till Annie och lånar 30 kr av henne och tankar lille Todd (som min mopppe heter)

Nu sitter jag hemma i mitt täcke och fryser satan. Imorgon är der FREDAG skönt, jag och Vickan har inget att göra medans alla har träning så vi tänkte ta en trip förbi Rix. Vi har inga andra planer för kvällen nu, men vi hittar nog på något imorgon hoppas jag. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0